Mont Cook, Mont Potts “Edoras”, Arthur’s Pass i Costa Oest

El dia 24 vam passar la nit de Nadal al Mont Cook, la cima més alta d’Australasia amb 3.754 m. [fotos de 1 a 6]

Era un dels principals punts que volíem visitar, i la veritat es que no ens va decepcionar. A la mateixa zona el Glaciar de Tasman [foto 7, 8 i 9].

El dia 26 vam anar a veure el Mt. Potts a la zona de Erewhon Station que es on a la película del Senyor dels Anells: Les dos Torres es va filmar Edoras. Unes vistes a una vall impressionant ens van servir per fer una mica el boig creuant dos rius i pujant a dalt on a la película hi havia el castell. [fotos de la 10 a la 16].

El mateix dia vam creua Arthur’s Pass [foto 17] fins a la Costa Oest per veure el dia 27 els Glaciars de Franz Josef i Fox. Per culpa de la pluja vam poder veure-ho només de lluny. El dia 26 vam fer casi 900Km amb el cotxe.

El dia 27 vam pujar tota la costa oest fins a una zona d’acampada [Lyell] on durant tota la nit ens va ploure de manera descontrolada amb un vent que ens va aixafar la tenda varies vegades, doblegant els dos pals que l’aguanten. [hem hagut de comprar recanvis avui per substituir els trencats].

Es veu que el temporal ha afectat a gairebé tota la illa sud i han hagut de desallotjar moltes zones d’acampada per les que havíem passat dies anteriors. De camí vam passar per unes roques a la costa [fotos 22, 23 i 24].

Avui 28 hem pujat fins a Picton per refer-nos dels 2 dies de temporal i on farem nit. Demà farem una petita ruta de dos dies amb nit a una de les platges de la Golden Bay.

La nit del 31 la passarem a Nelson, esperem que cada un la passi el millor que pugui!!

BON ANY A TOTHOM!!

Mont Cook, ‘Edoras’, Arthur’s Pass i Costa Oest

Bookmark the permalink.

11 Comments

1. uauuuuuuu!!!!!!! kom mola nanus!!! vaya paisatges i vaya rutes k us esteu montan a de ser espectacular per cert sembleu hobbits a les fotos jajajajajjajajaajaajaja i lluis no tafeitis k kuan tornis et vull veure amb barba k no mu krek!!!!!! i tu roger si k et pots pelar k sembles de les juventudes del pp ajjaajjajaajajajajajajaaj cuidu-vos i passeu unes bones festes i una bona entrada dany am maniga curta cabrons!!!!!!dwwwwwwww

2. masfa cabron jajaja ahir em vaig tallar el cabell, pero a la foto surt aixi per el vent eh jaja. vinga que vagi be!

3. MOL BE NANUS ES BRUTAL LAS FOTOS UNA BONA ENTRADA DANY MILIU

4. ei nois! m’enalegru que estigueu bé, vaig veure que per on esteu hi hagut inundacions i vaig pensar en vosaltres! no tinc internet i estic una mica dsconectada, quan tingui mes temps miraré totes les fotos amb calma.
    que tingueu una bona entrada d’any! segur que no la oblidareu mai, serà diferent a totes les anteriors 😉
    un petonas per tots dos des del pueblo d part de la Maria, la Rosario i meu of course!

5. Mari gracies!! ens va enganxar el temporal però sense conseqüències greus. bona entrada d’any també per vosaltres, records! 😉

6. Eoooo forasters!! Com us prova l’entrada d’any nou? Espero k hagi sigut bona i l’any k ja heu estrenat també. Molt xules les fotos!! Weno segur k ara estareu de cubates porai. K tingueu molt bon any! Un petonassss de part meva i en Joan

7. BUENO TIUS US DESITJO FELIÇ ANY NOU…NOSE QUIN DIA ESTEU ALLA PERO TAN ES…QUE DISFRUTEU MOLT DE AQUESTA NIT TAN ESPECIAL QUE PER VOSALTRES SERA DIFERENT A LES DELS ALTRES ANYS…ENCARA QUE US TROBARE A FALTAR AL MEU PIS…QUE VA ESTAR BE EL SOPAR DE FI DE ANY PASAT AL MEU PIS !!! APA CUIDEU-VOS PUDRITS !

8. espero que elnuevo año , despues de talvez una resaca esteis animados, nosotros en casa ya podeis ver algo distinta la aventura, hable con marina y estava poco mas o menos como tu muy animada llamo dos horas despues que tu , cuidaros y vijilar que el año entro algo animadito. te queremos besos para los dos.

9. Eiii ja sé k no us és fàcil penjar les fotos, però tinc moooltes ganes de veure les canoes!! A veure com us ho vau fer jejeje

10. Perdidos!!!!, que no sé nada de vosotros desde esa llamada navideña, jajajajaja….espero que lo hayáis pasado bien en plan Pocahontas, a ver si coincidimos y me contáis….un beset

11. donde estais metidos estais desaparecidoss bueno esper que esteis bien haber si hay pronto noticias y fotos que hay ganas de saber como va la aventura tan chula cuidaros muaaak